Hip-Hop is back with Uyo based rapper Citimillz dropping Swit Potato.
This Dubble D produced potential Hit is Citimillz' first single for the lyrical year.
Enjoy the Hit and hit Citimillz up on Twitter, Instagram & Youtube.
Lyrics:
Intro: Yeah, Brand New
Two thousand and forever
This is a Story of a gal so special to me
Citimillz. 100 Classic
Chorus:
Me I no play with my Naija gal (4x)
Beautiful baby o, (Omo todun to rewa) Fine baby o (You too much)
Baby Tomato, (Omo todun to rewa) Swiry Potato (Yes o)
Verse 1: I meet this girl for shopping mall
The girl too cute so I no bin dull
As she want pay her bills for the counter
I go meet her excuse her
Actually, I pay her bills
And also I pay my bills and
She tell me say na Lily be her name
I tell her say na Citi be my name
After gist, I collect her number
So we could get used to each other
Like play, like play we went on a date
Step by step Charlie everything set
So we just dey on a soft since then Charlie
Our love e be 10 over 10
Everything nice and everything fresh
I'm leaving my dream and making the cash
Chorus:
Me I no play with my Naija gal (4x)
Beautiful baby o, (Omo todun to rewa) Fine baby o (Let's go)
Baby Tomato, (Omo todun to rewa) Swiry Potato (Oh'yeah)
Verse 2: I go come see your Papa and your Mama
Tell them about my interest on their daughter
I no care if your Papa na palm wine tapper
Abi na minister
But you see, you're the one for me
You dey care for me
Always there for me
I wanna make you family
Live a new life with my pretty wife
Take you on tour explore city life
I no care wetin my friends talk
Or wetin then think, na their mouth mek dem talk
Real recognize real na the main thing
You deserve mek I wear you a ring
You be the one I go take down the aisle
Joy dey full my heart when I see your pretty smile
I never see girl like my baby tomato
I never see girl like my swiry potato
Chorus:
Me I no play with my Naija gal (4x)
Beautiful baby o, (Omo todun to rewa) Fine baby o (Let's go)
Baby Tomato, (Omo todun to rewa) Swiry Potato (Oh'yeah) (2x)
Outro: Yeah!
Mek we no ever use our Nigerian gals take play o. Dem too correct. Citimillz. Double D, no worry you don finish work. Hehehehe Double Dee: I love my Nigerian girls p, Nigerians girls oo yeah, Nigerian girls oo yeah.


Are You on Facebook? Comment Here...

0 comments:

Post a Comment

 
Sean's Kitchen © 2015. All Rights Reserved. Website Developed by NigerianTrain
Top